info@armanco.ir

وبلاگ تکی

امنیت ارگان ها و مراکز دولتی

 

 

ایجاد راهکار مناسب جهت امنیت ارگان ها و مراکز دولتی به عنوان یک الزام برای شرکت آرمان می باشد.

در تمامی ارگان ها و مراکز دولتی، مدیریت و کنترل بر عبور و مرور افراد و خودرو ها دغدغه ای است که با استفاده از انواع گیت ها و سیستم های کنترل تردد یکپارچه با نرم افزار قابل کنترل و مانیتورینگ می باشد.

همچنین هوشمند سازی اتاق سرور که از مهمترین بخش های امنیت ارگان ها و مراکز دولتی بوده و نیاز مبرم به محافظت برای کنترل ورود و خروج دارد.

کنترل تردد های سازمانی، مجموعه ای از سخت افزار های مکانیکی و الکترونیکی و نرم افزار های مدیریت هستند که به مدیران یا بخش های حراست و محافظت ارگان ها، این امکان را می دهد که ورود و خروج افراد، زمان بندی جهت تردد ها، گیت های کنترل تردد و درب ها را مانیتورینگ و مدیریت نمایند.

به کمک سیستم های کنترل تردد در ارگان ها  همچنین می توان، تردد میهمان ها و مدعوین به همراه خودرو ها را سازماندهی کرد و از کلیه عبور و مرورها یک بانک اطلاعاتی کارآمد برای بررسی های آینده ایجاد نمود تا در صورت لزوم گزارشات ثبت شده در دیتا بیس جهت ارائه به افراد ذیصلاح ارائه گردد.

تعیین سطح دسترسی افراد که در سازمان ها عموماً متغیر بوده، از دیگر امکاناتی است که مجموعه های دولتی به آن نیازمند هستند و این امر توسط سیستم های جامع کنترل تردد به خوبی قابل اجرا و پیاده سازی می باشد.

حساسیت در این مورد و کنترل افرادی که کارمند سازمان نیستند و به عنوان میهمان یا مراجعه کننده وارد مجموعه می شوند بیشتر است.

به خصوص در مجموعه یا سازمان هایی که خود امنیتی بوده (مراکز نظامی یا سازمان های حساس دولتی) که دارای درجه امنیت بالا و حفاظت کامل هستند.

بنابراین جهت کنترل دسترسی افراد و عبور و مرور آنها در محیط سازمان، بررسی موقعیت های مکانی و زمانی این افراد از اهمیت بالائی برخوردار است.

 

 

پیام بگذارید

با ما در تماس باشید
91094490